Nusja 22, dhëndri 92 vjeçar!

Thuhet që dashuria nuk ka moshë. Kjo mbi të gjitha vlen për Moussali Mohammed al-Moujamaie, një fermer 92 vjeçar irakian, i cili sapo është martuar, për herë të dytë në jetën e tij, me një vajzë 70 vjet më të re se ai.
Martesa u kremtua me shumë gëzim mbrëmjen e së enjtes, kur i moshuari vendosi të celebronte martesën në të njëjtën ditë me atë të dy djemve të tij të vegjël, të moshave 16 dhe 17 vjeç.   fo
“Jam shumë i lumtur që jam martuar në të njëjtën ditë me dy djemtë e mi”, u shpreh Moujamaie. “I kam shtyrë dasmat e dy bijve të mi disa herë në mënyrë që të mund të arrija të gjej një grua të mirë dhe të martohem të njëjtën ditë me djemtë”, shtoi ai, transmeton BalkanWeb.
Bashkëshortja e tij, Mouna Moukhlif al-Joubari, 22 vjeçe, po ashtu me origjinë nga fshati i tij, Goubban, në afërsi të Samarras, tha se shpreson “ta bëjë të lumtur bashkëshortin dhe të pranohej nga fëmijët e tij”.
Moujamaie, i ve që prej tre vjetësh, ka fëmijë 12 djem dhe katër vajza nga martesa e tij e parë, që zgjati 58 vjet.
Festa, ku të pranishëm ishin liderë të fiseve më të njohura të rajonit, zgjati katër orë dhe u shoqërua nga këngët, vallëzimet dhe të shtëna me armë zjarri.